hirdetés
Simple vásárlói tájékoztató







Orgazmus – pro vagy kontra

itt vagy: Eropolis > Hetero negyed > Blog > csizmaskandur > 25

hirdetés

Ha elfelejtetted a jelszavad...
Ha még nem vagy tag...

Írd meg az életed, írd meg a mai napod! Volt ma szex? Jó volt? Mi volt a jó benne és mi hiányzott? Mi húzott fel a legjobban ma? S minek örültél? Mi volt a legérdekesebb ma Eropolisban? Hát a külvilágban mi történt? Inkább a főnököddel vagy inkább a szomszédoddal feküdnél le? Vagy egyikkel sem?
Ha te is szeretnél blogot, örömpolgárnak kell lenned!


csizmaskandur blogja


Fallosz monológom
A vágy az, ami simogat, hozzáhajol, átölel, s megcsókol..
A vágy az, ami széjjeltép, körmeit húsomba mélyíti, mégsem fáj…

A vágy valami különös dolog. Hogy honnan indul valójában? Nem tudhatom!
Csak azt tudom, hogy valami mélyen sejlő, különös érzés vesz magához,
Lassan végigfut a gerincemen, s felszökik agyamba.
Majd, mint éhes farkas betölti egész testem s elragadja.

A vágy lehet lopakodó, selyemérzés, hűs szellő, s pironkodó,
Lélektöltő, felemelő, majd lassan leeresztő édes érzés.
Apró hangyaseregként futkoshat testemen, kedvesen, s nem kellemetlen,
Csalhat jelet a kislábujjamon, csintalan szaladva homlokom felé.

A vágy megtestesülhet, szép női alakban egyesülhet, s megszépülhet,
De lehet tárgytalan, égő érzés, s nincs benne személyítés, csak önmaga van.
Ha akar, önző módon elrepülhet, s magammaradást kikacagva néz rám.
Én mégsem haragszom reá, hisz itt volt velem egy pillanatra.

A vágy beteljesülhet, édes-lángoló érzésként felemészthet, s akar, hát hamuvá éget.
De nem bánom, leszek rőzse, vad éhét elégítve, emésszen meg teljesen. 
De lehet szép is hozzám, összefonódva lelkem oltárán, velem egyesül szeretetben.
Eggyé válva, s nem szétszakadva, egymás kebelére hajtva, ringatózunk kedvesen.

A vágy oly jó, ha kéjjel egyesül, testem testedben elmerül, s ringó mozgással tudatja,
Mi a vágy óhaja, s kéri, követeli szertelen, hol harapva vállam végtelen,
Hol csak aprócska sóhaj repül, majd sikításban tör elő, néha meg szaggatott zihálásban jön elő,
De akkor ott egy pillanat, ahol női és férfi lélek megszakad, s megáll az idő…

Szép teste akkor összerándul, s nem fájdalom ez neki…  mert vágya beteljesül!

(Williamspear: A vágy - copyright)
« előző bejegyzés^ összes bejegyzés ^következő bejegyzés »

Orgazmus – pro vagy kontra
#25 (2019-10-03 13:38:29)

Ezen oldalra ezért szeretek járni, mert sokkal kitárulkozóbbak az emberek – nők és férfiak -, mint más közösségi helyeken. Itt nem azt értem, hogy kirakják a nemi aktusaikról készült fényképeket vagy sokkal direktebben fogalmaznak szexuális vágyaikról… Inkább arra gondolok, hogy kevésbé hatnak ránk a társadalmi konvenciók, megfelelési kényszerek, dogmatizmus…

Jó lenne itt egy értelmes párbeszédet felépíteni a „mindennapi szexualitás” témájában… Hiányát érzem ennek!

E párbeszédhez szeretnék hozzájárulni eme poszttal, s talán sikerült bevonni Titeket!

Engem valóban érdekel emberi értelemben (is), hogy az ittlévő Hölgyek miként élik meg orgazmusukat!

*Orgazmusok vagy orgazmus ok?!*

Sok-sok hölgy reglapját elolvasva felvetült bennem egy kérés…
*„Kedves Lányok, vajon ki miért van itt közületek?!”*
Számomra az egyértelmű, hogy mind más-más személyiségek vagytok. Így természetes számomra, hogy sokszínűséget mutattok! Mégis van bennetek egy közös tulajdonság… Az orgazmus gyönyöre vagy keresése mindannyitok számára egyformán fontos! Van azonban egy rossz férfiúi vélekedés, mely szerint a nő számára a testi kielégülés azonos a férfiak általi igényekkel…
A minap olvastam több cikket – általában csak hiteles, szakmailag magas fokon álló forrásokból merítek -, melynek témája a női orgazmus volt.
Azt a következtetést vontam le, hogy mi férfiak még mindig nem figyelünk rátok kellőképpen ebben a témakörben!

Nem kívánom taglalni a probléma okait, hiszen előttem már sokan megtették ezt, inkább merítenék egy-két témát belőle.

*Foglalkoztat az a kérdés, hogy egyes hölgyek itt a multiorgazmust keresik vagy az orgazmus hiánya (reményteli megélésének vágya ebben a környezetben) ok miatt vannak köreinkben?! Természetesen az orgazmusukat már megélt, de multiorgazmusra nem vágyó kedves hölgytagjaink véleménye is épp úgy érdekes számomra ebben a témában, mint az előbb megszólítottaké!
*
_Részemről az alábbi elveket vallom:_

*A nő orgazmusa az egyik legcsodálatosabb dolog a világon!!!* Látni, érezni, megadni neki, lehet ettől szebb dolog?! Azonban jól tudom, hogy a nő orgazmusa nem egyszerű testi megnyilvánulás. Sokkal összetettebb, mint a férfiaké… Sokkal jobban szükséges hozzá egy érzelmi tónus, egy érzelmi állapot. S kedves urak! Erre bizony nem mindig figyeltek oda kellőképpen! A nő nem bio-robot!!!

*Az orgazmus hiánya: *
Sok dolgot hozunk gyermekkorunkból, s a szexualitásunkat kellőképpen befolyásolhatja… Sok nő küzd azzal a problémával, hogy az orgazmusáról vagy annak hiányáról nyíltan és őszintén tudjon beszélni. Legyünk őszinték! Sokszor még párkapcsolatunkban sem beszélünk erről kellőképpen! Egy érdekes felmérésben azt olvastam, jobban rettegünk egymás előtt nyíltan megbeszélni az orgazmusunkat vagy ejakulációnkat ( a szexualitásunkat) érintő kérdéseket, vágyakat, mint az atomháborútól. Ennek részben lehetnek okai szorongások (elvárás, teljesítmény szemlélet,…) és/vagy szégyenlősségünk…

Az orgazmus hiányának lehetnek ezen alapvető okai, azonban én úgy látom, hogy mi, férfiak nem teszünk eleget azért, hogy ezek a feszültségek oldódjanak a nőben. Persze közös a „bűn”, mert kellő figyelmet és időt kell fordítani egymásra… Tudom… örült hajszásak a mindennapok, a munka, s család, a gyerekek, az elvárások, a társadalmi kényszerek… ezek mind-mind ellent mutatnak! Az idő hiányán túl azonban ott lapul az egymás megismerésének hiánya is… Drága hölgyeim! Ne szégyelljétek, ha nem juttok el az orgazmusig! Sokkal rosszabb, ha színlelitek, s ezzel félrevezetitek a partnereteket! Mutassátok meg, vezessétek, hogy miképp tud igazán örömet – lehetőleg minél nagyobbat – okozni nektek! Tanítsátok a srácokat a testetekre, a gyönyört kiváltó pontokra, a vaginátok kényeztetésére… Sok férfi ott követi el a legnagyobb hibát, hogy azt feltételezi, minden nő egyforma, mindnek azonos ponton vannak az erogén zónái, azonos módon csikló vagy hüvelyi orgazmusra fogékonyak… De azt is feltételezik, hogy a nők orgazmus görbéje is azonos, s így ugyanannyi idő kell a csúcspont eléréséhez…
Nagyon sokszínűek, s eltérők vagytok! S úgy gondolom, hogy az erre való odafigyelés hiánya miatt nem juttok el az orgazmusig! *Az aktus öröménél „felelősség” rajtunk, férfiakon van, azonban nagy szükség van a ti közreműködésetekre, segítségetekre is!!!
Kíváncsi vagyok, hogy mennyire nyíltan meritek felvállalni hölgyek itt, ebben a környezetben, hogy nem adjuk meg azt, amire annyira vágytok… az orgazmust!*

„Az MSD Pharma Hungary Kft. felmérése szerint minden második magyar nő színlelt már orgazmust. A válaszadók zöme ilyenkor kedvtelenség vagy fáradtság miatt nem érte el a csúcsot. Ugyanakkor minden ötödik nő színleléssel leplezi, hogy valójában nem tudja elérni a gyönyör-állapotot, egyharmaduk viszont így igyekszik megóvni partnerét a kudarcélménytől. Hétből egy nő nagyon nehezen éri el az orgazmust: a megkérdezett 18 és 29 év közöttiek mintegy harmada szinte soha, a 30 és 35 év közöttiek egyötöde nem mindig, de az aktusok többségében igen, és a 40-49 éves nők közel fele könnyedén eljut a csúcsra. Érdekes módon, a megkérdezettek 72 százaléka úgy vélekedett: elégedett a szexuális életével.”

*Orgazmusok, azaz a multiorgazmusos nő:*
Fontos azzal a tévhittel kezdenem, hogy minden nő multiorgazmusra képes! Sok nőt egyetlen, de kellő mértékű orgazmus is teljesen boldoggá tud tenni, s nem vágyik ismétlésre! Viszont a „kellő mérték” nagyon fontos tényező! Az is köztudott, hogy a multiorgazmust a nők sokkal könnyebben elérhetik önkielégítéssel, hiszen sokkal jobban ismerik testüket és szexualitásukat. Itt kell hangsúlyoznom, hogy komoly szerepük van a hölgyeknek, hogyha a multiorgazmusukat a férfi által szeretnék átélni, akkor sokkal nyitottabban kell gondolkozniuk, s meg kell ezt beszélniük partnerükkel! Az már egy másik kérdés, hogy mi a jobb… Egy teljes mértékű, minden kielégítő orgazmus vagy több, de kevésbé mély orgazmus sorozat?! *Azt hiszem erre a választ csak a hölgyek tudják megadni… Sőt az is felvetődött bennem, hogy az általában egy orgazmushoz szokott vagy azt kedvelő hölgy vajon nem tudna e több orgazmust is átélni, csak a mi (férfiak) „tök(él)etlenségünk” miatt nem jut hozzá?! Minden esetre, ha ez így van – akkor kedves hölgyeim -, tessék már ezt őszintén elmondani nekünk! Biztos kedvünkre való lenne!* (Nekem mindenesetre az, mert nagyon szeretek adni!!!)

A multiorgazmus kérdésében felmerült bennem az is, hogy nem tudunk igazán bánni a női testtel kellőképpen… Izgalmas játék, s nő örömét fokozza, az un. „plató” szakasz elnyújtása, majd az „előrejegyzési” szakaszban való lebegtetése… (lásd az ábrát) Úgy vélem, hogy az egy orgazmust kedvelő hölgyek ezt a játékot nagyon tudnák kedvelni! Egyben az örömük teljességén túl – az lebegés időtartamának megnövelésével – nem is nagyon igényelnék a több orgazmusos játékot… De ennél továbbmennék… Lehet, hogy ezzel az elnyújtással az elernyedési, ellazulási szakasz átfordítható lenne így egy újabb „plató” szakaszba, ami elvihetné a nőt egy újabb orgazmushoz… *Elgondolkodtató! Persze erre csak a hölgyek tudnának igazán jó választ adni! No hölgyeim, nosza!*

*Érdeklődve várom az itteni, multiorgazmust kedvelő hölgyek véleményét!*

Egy érdekes dolog a multiorgazmus világából: „Egész nap felizgatva lenni vonzó állapotnak tűnik, de sok nő számára mégsem az. A PSAS (Persistent Sexual Arousal Syndrome, azaz tartós szexuális izgalmi szindróma) a statisztikák szerint ritka, de az esetek döntő többségében rejtve marad. A PSAS-ban szenvedők tünetei megegyeznek a nagyon erős szexuális inger kiváltotta izgalmi állapottal, ami olyan fájdalmasan feszítővé válik, hogy azonnali orgazmust követel, és nem az öröm, hanem fájdalomcsillapítás okán. Mivel a panaszok tartósan fennállnak, az átlag ember számára gyönyört hozó izgalom és a napi több száz orgazmus inkább átok a szindrómában szenvedők számára. Egy-egy kielégülés enyhülést hozhat pár óra, de az izgalmi görbe hamarosan ismét felfelé ível, kínzó feszülést eredményezve a nemi szervekben."

12 hozzászólás | orgazmus  multiorgazmus  orgazmus hiánya  

Hozzászólások

pandora
#12 (2019-10-08 06:29:01) |
Huhhh...bonyi vagy. :D
harley-quinn
#11 (2019-10-07 23:05:30) |
#csizmaskandur: Erre senki nem tud csomót kötni :)
csizmaskandur
#10 (2019-10-07 19:11:28) |
#harley-quinn: Gyerekek! Szerintem ebből ne csináljunk akkora nyelvi problémát!  :) Kivétel akkor, ha a nyelv nem épp a Vénusz-dombon nyelvészedik!  :pirul:  ;)  :vigyor: 

Már csak azért sem annyira lényeges - a helyesírás az viszont igen -, mert a poszt ezen része inkább arra irányult, hogy a férfi, ha teheti és tudja, akkor lebegtesse kedvesét ezen a szakaszon minél tovább  hogy az orgazmus frenetikusabb legyen!  :pirul: 
No, ez bizony lényeges!  :)  <3 

Erre kössön a Lőrincze Lajos bácsi csomót!  :vigyor:  :vigyor:  :vigyor: 
csizmaskandur
#9 (2019-10-07 19:05:56) |
#barna72: lásd fentebb  :) 
harley-quinn
#8 (2019-10-07 18:34:54) |
#barna72: Nem akartalak helyreigazítani, bocsánat :)
Rag nélkül az eredeti írásmódot használjuk, tehát ott jogos a felvetés: plato :)
barna72
#7 (2019-10-07 14:22:31) |
#harley-quinn: Köszi a helyreigazítást!
Mellesleg én hibáztam, mert ahogy írtam, -raggal-, úgy igaz amit írtál.

De a szövegben nincs a plato  után rag. Ilyenkor mi a helyes? 
harley-quinn
#6 (2019-10-07 13:09:26) |
#barna72: 
Nem jól tudod :)

Az idegen szavak szó végi rövid magánhangzójához (a, e, o, ö) a magyar fonetika szabályai szerint illesztjük a ragot, ami azt jelenti, hogy adott esetben a magánhangzó nyúlását fel kell tüntetnünk: allegro – allegróban, plato – platón :)
barna72
#5 (2019-10-06 17:05:31) |
Kedves Csizmás!
Helyesen "platon", és csúcsot jelent! ;) Különben jön a mellékelt hülyeség:  
 !link:https://poenviccblog.blog.hu/2012/01/14/platon_2017 
csizmaskandur
#4 (2019-10-06 12:46:04) |
#macaron: Kár, hogy nem látod értelmét értelmes, érzelmes, emberi gondolataidnak papírra vetésében... :(
Tudom... Sokszor kaptok itt olyat a férfiaktól, amit messze nem érdemeltek... Az is tudom, hogy a sok negatív tapasztalat azt mondatja veletek, hogy nincs értelme keresni, mert mindig csak ugyanaz a mocsok áramlik...

Azért talán néhányunk miatt - nők és férfiak - érdemes a gondolataidat kifejteni, mert néha a kevesebb több! :)
csizmaskandur
#3 (2019-10-06 11:25:37) |
#harley-quinn: Kedves Harley! Azzal kell kezdenem, hogy nagyon örülök hozzászólásodnak! :)
Teljes mértékben egyetértek Veled! :)

Ahhoz, hogy ezt a témát jól kibontsam, legalább 20 oldalas kis-esszét kellett volna írnom...  :vigyor: 

Azokat az érzelmi, emberi tényezőket, amit leírtál, s ami szükséges az általam felvetett téma kivesézéséhez, én a szexualitás, az együttlét, az aktus előszobájának tekintem, azaz természetesnek vélem. Én így is igyekszem élni az életemet! :)
Kezdem a külső buroktól... Van a szocializáció, amiben a személy viselkedése úgy módosul, hogy megfeleljen a csoport tagjai által vele szemben támasztott elvárásoknak. Sajnos manapság társadalmunkban azt veszem észre, hogy erősen túlsúlyban van a személy egyéniségével szemben. Elszomorít! :(
Sokkal kevesebbet kellene beengedni ezekből, mert nagyon meg tudja rontani a szexualitásunkat!
S van az egyén, aki lelkivilágában megéli belső énjét. Itt most igyekezzünk lehántani a társadalmi hatásokat, s inkubáljuk egy kicsit a személyt magát. Igaz ez nagyon nehéz, de nagyon fontos tényezőnek tartom a szexualitás tekintetében!
Az ember egy összetett, bonyolult "gépezet"! Nincsenek vegytiszta folyamatok, mert nagyon sok összetevős az egyenlet.
Hogyan tudnánk mégis érzelmi és testi egyensúly irányába elmozdulni, hogy életünk legcsodálatosabb érzésében, élményében, a szexualitásban folyamatosan fejlődni tudjunk?!  :napersze: 
Visszatérve az egyénre, talán az lenne a legfontosabb, hogy az "én"-t, azaz az egocentrizmusunkat el tudjuk engedni... Ha megpróbálom a körbevevő világunkat egy kicsit lehámozni magamról, akkor az a kérdés vetül fel bennem, hogy a magamban átélhető szexualitásom minősége vajon sokban múlik e azon, hogy NE önös érdekeimet, vágyaimat keresem, partneremnek is ugyanolyan (sőt több) érzelmet, gyönyört tudjak adni?!
Számomra a válasz egyértelmű: Saját szexualitásom minősége csak akkor teljesedhet ki, ha társamnak ugyanazt megadom (sőt többet), mint amit én kapok Tőle!!!  :pirul: 
S itt térnék vissza a személyedről szóló önvallomáshoz... :)
Igen! A nő orgazmusához vezető út a lelkén keresztül vezet, ami a tudatában fog manifesztálódni! :)
Számomra az teljesen természetes, hogy a figyelem, gyöngédség, a szeretet (szerelem), a biztonság megteremtése, a kedvesség, a odafigyelés, s számtalan belső érzelmi, emberi tulajdonság az orgazmus előszobája! :)
Ha ez nincs meg, akkor eleve nem beszélhetünk arról, hogy tenni akarok partnerem minél teljesebb, gyönyörökkel telibb orgazmusáért!
Itt látom először is azt, hogy nem teszünk eleget ahhoz mi férfiak, hogy szintet lépjünk...
Egy kezdődő kapcsolatban lusták vagyunk vagy egoisták... Egy régebbi kapcsolatban beleuntak, elfordulóak... S valahol engem igazol itt ez a dolog, mert nagyon sok hölgytől hallom vissza: "Nem fordítasz rám kellő figyelmet, nem törődsz elégé velem!"
Tehát érzelmileg úgy érzik a nők, hogy nem kapnak elég figyelmet! :(
Egyenes út az általad is vázoltakban... "az agyamat nem hozzá lázba, nem fogja a testemet is..." majd jön a folytatás... az elmédbe már beférkőzött, de az ágyban már nem működik... :(
De miért is?! :napersze:
Úgy vélem, hogy érzelmileg - ha a férfi teljes mértékben odafigyel arra, aki választotta -, s eljut a pár az ágyig, még több figyelem, tanulás, kedvesség, gyöngédség szükséges az aktus előtt, alatt, s után!
A női test - lelkével együtt! - a létező legösszetettebb hangszer a világon!  :pirul: :)

Merthogy én a poszt megírása közben nem csak a testi megvalósulásban gondolkoztam, hanem a test és a lélek összesenjében! :)
(Igaz, hogy ezt nem domborítottam ki, mert számomra ez természetes...)

S itt szeretnék az első témakörhöz visszakanyarodni...
Természetes számomra, hogy az emberi szexualitás egészséges módon egy nő és egy férfi aktusát, érzelmi és testi megélésüknek esszenciáját jelenti! Így az is nyilvánvaló számomra, hogy oktalan dolog lenne csak az egyik felet "hibáztatni"... De úgy érzem, gondolom, hogy a nők orgazmusának hiányában - akik nem kaphatták meg eddig ezt a gyönyört - komoly felelőssége van a férfiaknak... Mert nem a nemi aktus maradt el, hanem az addig vezető érzelmi, testi, emberi, de örömteli út vagy az aktus utáni fennmaradó ugyanilyen örömteli állapot... :(
Épp ezért bátorkodtam megkérdezni, megkérdi az ittlévő hölgyektől, akik ettől - azaz az orgazmus hiányától - szenvednek, hogy ők ezt, hogy élik meg, s meséljék el, mit tegyünk mi férfiak, hogy ez az állapot egy eufóriába csaphasson át! :)

Itt említeném meg az általad említett - "érzelmi szinttől mentes" - hormonháztartás, testi állapot (fittség hiány, elfásultság, betegség,..), férfi potencia, stb. problémákat. Itt is kettős a felelősség!!!
Például a menopauzánál az egyik legnagyobb probléma, hogy az ok miatt a nő nem kívánja az együttlétet, s a férfi ahelyett, hogy megértő lenne, s segítene párjának kikerülni ebből a lelki és testi helyzetből, elmegy inkább töcskölni (már boccs!) egy másik nőhöz, mert az a könnyebb út... :(
De a nő felelőssége is épp így megvan ebben a témában, mert úgy érzi ilyenkor, hogy kevesebbé vált, s nem kér lelki és testi segítséget a férfitől... (nem könnyű, tudom...)
Mennyivel egyszerűbb lenne, ha leülnének, a nő teljes mélységében kitárulkozna, s férfi segítő kezeit nyújtva kikerülnének ebből a "gödörből", majd újra átélnék az együtt töltött szexualitás örömét... :)
Miért nem működik?! Mert a könnyebb utat - bezárkózás, félrelépés - mindig könnyebb választani! De felvetül bennem egy kérdés: "Szeretik ők még egymást egyáltalán?" S látom, látjátok?! Ez a téma nem is csak egyszerűen az aktus okozta orgazmusról szól...  :napersze: 
Hasonlóképpen vélekedem egyébként a férfiak potencia, impotencia kérdésében is... ott is mindkét fél a probléma szenvedő alanyává válik, ha nincs meg az őszinteség, az egymásra figyelés, a segíteni akarás, súlyosan meg fogja szenvedni a kapcsolat...  :/ 

Most csapjunk át a második témakörre... :)
A multiorgazmus témájában sokkal inkább az érdekel, hogy egy egészséges kapcsolatban, ahol a nőnek minőségi orgazmusa van, de ez csak egyszeri, azaz az aktus folyamán nem halmozódik, szeretné e átélni a többszörös orgazmust?!  :pirul: :)
Fontosnak vélem megjegyezni, hogy eleve feltételezem, a pár kapcsolatában rendben van minden érzelmi kérdés, állapot!
Az vélelmezem, hogy azok a nők, akiknek egyszeres, de minőségi orgazmusa van, attól még szívesen átélnék a többszörös orgazmus élményét...  :pirul: 
Le szeretném szögezni, hogy nem "teljesítménytúráról" beszélek, hanem a nő orgazmusának univerzumszerű kiteljesedéséről!  :pirul: 
De úgy is megfogalmazhatnám, hogy a "multiorgazmust", hogy nem többszöri orgazmusról beszélek, hanem egyről, ami az előzőket übereli! :pirul: 
Mert mint említettem, nem minden nő képes a többszörös orgazmust átélni - ez ugye biológia -, de azt viszont nem zárja ki, hogy az orgazmusának minősége növekedhessen... :pirul: 
Vajon meddig lehet elmenni ebben a kérdésben, mennyire lehet, a nőt boldoggá tenni?!  :pirul: 

Gondolatom: "Az aktusaink alatt akár egy, akár több orgazmust tud átélni partnerem, szeretném, ha az általa megélt gyönyört mindig fokozni tudnám az ő öröméért!" :pirul: 
macaron
#2 (2019-10-06 01:50:45) |
#harley-quinn: aztaku! tökéletesen megfogalmaztad, én is így gondolom, de nem bajlódtam volna a bepötyögéssel, mert nem láttam értelmét :(
harley-quinn
#1 (2019-10-05 23:15:57) |
Látom, nem nagyon érkezik hozzászólás, pedig vártam, igen kíváncsian. No, hát elkezdem én.

Nagyon érdekes az írásod és az is, hogy feltételezhetően valóban érdekelnek a vélemények, tapasztalatok.
Szubjektíven tudok hozzászólni, de megpróbálom az objektív véleményemet is megfogalmazni. Kezdem az utóbbival.
Nem hiszem, hogy a női orgazmus csak a férfin vagy csak a nőn múlik. Sokkal inkább mindkettőn, de jön itt még sok más tényező is: a hormonháztartás aktuális állapota, a körülmények, a hangulat, érzelmek vagy azok hiánya, odafigyelés, tabuk és azok kezelése, nyitottság vagy annak hiánya. Hiába odaadó egy férfi, ha a nő nem képes nyitni felé, nem tud kitárulkozni, nem tudja maximálisan átadni magát neki. És hiába nyitott és kívánatos egy nő, ha a férfinél nem stimmel valami. Azt hiszem, erre szokták azt mondani, hogy "kémia". És valóban, ez részben biokémia, ha az egyik vagy másik "anyag" hiányzik vagy nem megfelelő, lőttek az egésznek. S bár való igaz, hogy a fériak kissé egyszerűbben működnek, mint a nők, azért lényegében nem túl nagy a különbség. A kérdés, megvan-e az összhang, felébred-e a vágy, az mennyire fenntartható, fokozható, és be tud-e teljesülni vagy sem. Tulajdonképpen ez egy egyszerű, ugyanakkor a világon a legbonyolultabb dolog. Mint a puzzle-darabkák: ha nem passzol, lehet erőltetni, szétpattan. Ha bármelyik félben fenntartások, gátak vagy kételyek vannak, nem lesz összhang. Ha durva dörzspapírral csiszolsz egy nagyon finom anyagot, az nem formálódni fog, hanem roncsolódni. 

Nálam például agyban kezdődik ez az egész szex-dolog. Ha valaki az agyamat nem hozza lázba, nem izgatja fel, az a testemet sem fogja. Viszont ha agyaban működik, az még korántsem jelenti azt, hogy az ágyban is fog. Ez egy folyamat, olyasmi, mint a gátfutás. Ha minden akadályt átugrunk, a győzelem a miénk. 
Az orgazmus egy viszonylag egyszerű fizikai "megnyilvánulás", azonban a minősége nagyon nem mindegy. A legpocsékabb a kierőszakolt orgazmus, amikor addig csiszolod az anyagot, míg az a fizika törvényeinek megfelelően reagál. Ezt nem szeretném újra, ezért, ha ez előrelátható, nem kezdek bele. Az optimális az, amikor van vonzalom, felébred a vágy és beteljesül, ez az egyszerű orgazmus, ami kielégít testileg egy rövid időre, de hegyeket azért nem mozgatnál meg érte. A hiperorgazmus az, ami a kommunikációval kezdődik, az összenézésekkel, flörttel, cicázással, egymás húzásával, emelésével folytatódik, apró érintésekkel, csókokkal, simogatással és folyamatos kommunikációval tartod fenn az érzést, és mire az aktusra kerül a sor, már mindent odaadnál érte abban a pillanatban. És persze nem egy egyszerű szexre kell gondolni, amit lezavartok tíz perc alatt. Sokkal inkább egy elhúzott játékról, amelynek során nőként ezer meg ezer orgazmust élsz át megszakításokkal, közben jöhet főzés, séta úgy, hogy szoknyában vagy, de csak a Párod tudja, hogy combfix van rajtad de bugyi nincs, lehet koktélozás, pár cigi, beszélgetés, zenehallgatás. És minden egyes orgazmus előre vetíti a következőt, egyre intenzívebb, és a férfi azt látja rajtad, ami akkor abban a helyzetben igaz is: ezt csakis vele tudod átélni, ezt csakis ő tudja kiváltani belőled, megadni neked. Ebből lesz a nagy falbontás és a multiorgazmus. 
Ekkor az ember lánya úgy dönt, a mennyiséget sutba dobja a minőség javára. És persz minden erejével igyekezne megtartani azt a férfit, akiben megvan a csapágyaihoz a megfelelő kenőanyag, legyene az agyi-, lelki- vagy testi erőmű.


hirdetés










A felhasználói élmény biztosításához Eropolis cookie-kat használ. Tudj meg többet.     Rendben, elfogadom.